Sortida al Xip-Xap
Ahir vam tenir el plaer de visitar el local de la companyia d'espectacles Xip-Xap. Ens havien preparat una catifa per gaudir en primícia del seu nou espectacle "Vola vola, Piu-piu". Els infants van quedar fascinats, escoltant atentament els sons d'ocells, les cançons i la història d'un ou i de l'ocell que va creixent.
Si teniu l'oportunitat de tornar a veure aquesta obra, us la recomanem moltíssim.
Després ens van ensenyar titelles d'altres espectacles, els tallers de construcció i de costura, l'armari de les disfresses... tot plegat molt emocionant!!!
